Ε – Learning Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Αυτισμός Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση

150,00

To Psychopedia Κέντρο Eκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας παρουσιάζει το

 E – Learning Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα: Αυτισμός Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση.

Διάρκεια βίντεο εισήγησης: 10 ώρες και 35 λεπτά (Περιλαμβάνει 5 βίντεο εισηγήσεων).

Τρόπος Παρακολούθησης από το σπίτι: Αποστολή του βιντεοσκοπημένου υλικού των εισηγήσεων στο email σας, με επιπλέον ηλεκτρονικό υλικό σημειώσεων σε μορφή pdf.

Δίδεται Βεβαίωση Παρακολούθησης (Δεν αποτελεί πιστοποίηση εξειδίκευσης).

Τα βίντεο των εισηγήσεων οι συμμετέχοντες τα παρακολουθούν στο δικό τους χρόνο.

Κόστος συμμετοχής: 150 ευρώ (Αρχικό κόστος: 190 ευρώ).

Με την πραγματοποίηση της πληρωμής θα λάβετε άμεσα την ίδια ημέρα τα βίντεο των εισηγήσεων και το εκπαιδευτικό υλικό στο email σας 

(Μπορείτε να προσθέσετε το σεμινάριο στο καλάθι σας για να προχωρήσετε στην αγορά)

Δεν επιστρέφονται χρήματα. Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο σεμινάριο

Σε ποιούς απευθύνεται: Ψυχολόγους και Ειδικούς Ψυχικής υγείας, Ειδικούς παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Εκπαιδευτικούς και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

Ο Αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η Δ.Α.Φ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με Δ.Α.Φ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

• Βασικά χαρακτηριστικά Αυτιστικού φάσματος
• Τύποι Φάσματος Αυτισμού
• Κλινικά χαρακτηριστικά και συμπτώματα
• Επίδραση του αυτισμού στην ζωή του ατόμου
• Επικοινωνία-Κοινωνική αλληλεπίδραση-Συναισθήματα-Γνωστικές δυσκολίες
• Προσέγγιση των εκπαιδευτικών

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

2. Αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας- Κατάλληλες παρεμβάσεις

• Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας
• Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, γνωστικές δυσκολίες
• Πως μπορούν οι ειδικοί να προσεγγίσουν ένα παιδί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότηας;
• Κατάλληλη διαχείριση παιδιού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας από Παιδαγωγούς – Εκπαιδευτικούς
• Ψυχοεκπαίδευση γονέων και κοινωνικού περιβάλλοντος
• Η ιδιαιτερότητα του εφήβου με Αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων

 

3. Tα τρία βασικά επικοινωνιακά στάδια στο φάσμα του αυτισμού

• Mη λεκτική επικοινωνία
• Λιγες επικοινωνιακές δεξιότητες και χαμηλή γλωσσική ανάπτυξη
• Επικοινωνιακη διΑθεση-Πραγματολογικες δυσκολίες
• Τρόποι παρέμβασης
• Βιωματικά με ανάλυση περιπτώσεων

Eισηγήτρια:  Αλεξάνδρα Βασιλάκη, Λογοθεραπεύτρια στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

 

4. Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών

Eισηγήτρια: Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

 

5. Συναισθηματική αγωγή και αυτισμός

• Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική γονέων, Φροντιστών και εκπαιδευτικών ως προς τη διερεύνηση συναισθημάτων -ενσυναίσθηση
• Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με αυτισμό. Προτάσεις ένταξης στην ομάδα

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

    Ενημερώστε με για αυτό το σεμινάριο